انتخابات خبرگان رهبری

آیت الله خرازی مورد استقبال اقشار مختلف مردم در کرمان قرار گرفت

جمعی از صنوف و اقشار مختلف مردم استان کرمان با حضور در ستاد انتخاباتی آیت الله سیدمحمدباقر خرازی، کاندیدای مجلس شورای اسلامی، با ایشان دیدار و گفتگو کرده و حمایت خود را از ایشان اعلام کردند.

در این دیدار که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، نمایندگانی از جامعه مهندسین استان کرمان، اداره محیط زیست، حج و زیارت، دامپزشکی و هیأت مذهبی حضور داشتند.

حاضران در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور آیت الله خرازی در عرصه انتخابات، به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

آیت الله سید محمدباقر خرازی کاندید انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ حامیان خود که در مجتمع ورزشی بشری کرمان برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه تمام توجه ما از باب الویت به سوریه و عراق و کشورهای جبهه مقاومت و همینطور ریشه کن کردن نسل بنی اسرائیل یهودی متمرکز شده و ما را از جبهه شرقی غافل کرده است.
عبایم برای همه جریان ها و اقشار باز است
ایشان بیان کرد: سیاست بنده در صورتی که منتخب مردم بشوم، باز کردن عبای خودم برای همه جریان های سیاسی و همه اقشار و صنوف است.
آیت الله خرازی با بیان اینکه برای ما چپی و راستی فرقی نمی کند، گفت: هر ولایتمداری که نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن و ارزش هایش را قبول داشته باشد خود را خاک پای او می دانم.
ایجاد دفتر خبرگان ملت در کرمان
ایشان ادامه داد: در صورت انتخاب شدن برای اولین بار دفتر خبرگان ملت را در کرمان ایجاد خواهم کرد و در تمام شهر ها و رو ستاها شبکه ای مویرگی ایجاد می کنم و شهر به شهر، روستا به روستا و مسجد به مسجد خواهم رفت و حضوری مدام خواهم داشت.
این کاندید خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم قبل از اینکه مشکلشان حل بشود کسی را می خواهند که به درد و دل هایشان گوش دهد و لذا گوش های ما باید شنوای درد و دل مردم باشد.
فقیهان باید با همه اقشار در ارتباط باشند
آیت الله خرازی با بیان اینکه فقیهان باید با همه اقشار جامعه ارتباط داشه باشند و در میان مردم باشند گفت: نباید اینگونه باشد که پس از اینکه توسط مردم انتخاب شدیم برویم و تا انتخابات بعدی برنگردیم.
ایشان با اشاره به اینکه اگر فقاهت نداشته باشیم نباید خود را در این سطح مطرح کنیم افزود: اگر تقوا نداشته باشیم و نتوانیم رضایت امام زمان(عج) را برای انتخاب فرد لایق بعدی و رهبری شایسته احراز کنیم در قیامت مسؤل خواهیم بود.
این کاندید خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ما بهترین مردم دنیا هستند و خدارا شاکریم از این بابت که ایرانی ولایی هستیم عنوان کرد: ایرانی ها نهنگ دریا های مواج بحران ها هستند، به ایرانی بودن خود افتخار کنید.
به خاطر قلندرهای سیاسی یکدیگر را نقد نکنید
ایشان در پایان با بیان اینکه هرکدام از شما مردم می توانید نماینده ولی عصر(عج) در منظومه شمسی باشید گفت: مبادا به خاطر قلندرهای سیاسی یکدیگر را نقد کنید.
این مردم بر ما حق دارند
این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان با اشاره به اینکه برخی به نام روحانیت و فقاهت بر سر کارآمدند در حالی که هیچ اثری برای این مردم نداشتند، گفت: فقها حق ندارند درب خانه هایشان را روی مردم ببندند و نگاه متکبرانه بر آن ها داشته باشند چراکه مردم بر ما حق دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا